صندلی ماشین کودک چه کاربردی دارد؟

۱۱۳ بازديد
از بین تمام چیزهایی که برای فرزند خود می خرید ، صندلی ماشین خوب یکی از مهمترین موارد است. شما از لحظه ای که کودک خود را از بیمارستان به خانه منتقل می کنید تا زمانی که کودک به اندازه کافی رشد کند تا بتواند در کمربند ایمنی بزرگسالان قرار بگیرد ، به طور معمول در سن 10 سالگی یا بعد از آن به آن نیاز خواهید داشت. آنچه ترسناک است این است که حدود 46 درصد صندلی ها و تقویت کننده های کودک به طور نادرست نصب شده اند. صندلی ضعیف نصب شده در هنگام تصادف کودک را آسیب پذیر می کند.
تمام صندلی های خودرو در یک تست تصادف 30 مایل در ساعت باید از استانداردهای ایمنی فدرال برخوردار باشند. نی نی وب بیش از 30 سال صندلی ها را آزمایش کرده است و ما امروز با تصادف 35 مایل در ساعت شبیه سازی شده که نمایانگر محیط های فعلی خودرو است ، جلوتر می رویم. ما همچنین برای سهولت استفاده تست می کنیم: پیروی از دستورالعمل ها یا مدیریت سگک ها و تسمه ها چقدر ساده است. و چقدر صندلی ماشین در پنج وسیله نقلیه مختلف با فضای داخلی چالش برانگیز جای می گیرد. بنابراین هرچه صندلی در تست های ما بهتر عمل کند ، شانس شما برای نصب صحیح آن و امنیت بیشتر کودک شما بیشتر است.
صرف هزینه زیاد لزوماً به معنای بدست آوردن بهترین صندلی ماشین کودک نیست. بسیاری از مدل های میان قیمت به خوبی یا بهتر از مدل های گران قیمت کار می کنند. هزینه آن هر چقدر باشد ، یک صندلی خاص ممکن است فقط با ماشین شما کار نکند. به همین دلیل است که ما به شدت برنامه ریزی پیش رو را توصیه می کنیم. از راهنمای ما برای تعیین صندلی مناسب کودک (و اتومبیل) خود استفاده کنید و بفهمید چه زمانی باید کودک خود را به صندلی بعدی منتقل کنید.

علائم آپاندیسیت در کودک

علائم معمول آپاندیسیت شامل درد شکمی، تب و استفراغ است و در موارد نادر، می‌تواند باعث اسهال نیز بشود. شکم کودکتان ممکن است بادکرده و حساس به لمس باشد و اگر آپاندیس ملتهب موجب تحریک عضلاتی شود که به پاها منتهی می‌شوند، ممکن است روی سمت راست بدنش خم شود.

بچه‌‌های بزرگ‌تر ممکن است بتوانند نشانه‌ای را که گاهی مشخص‌کنندهٔ آپاندیست است توصیف کنند. مثلاً درد شکمی که از ناف به سمت راست قسمت تحتانی شکم حرکت می‌کند، اما یک کودک خردسال نمی‌تواند در فهمیدن علت ناراحتی‌اش کمک زیادی به شما بکند و نیاز به معاینهٔ پزشکی دارد.

درد آپاندیس در کودکان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.