لیست قیمت صندلی های ماشین کودک

خرید صندلی ماشین کودک

لیست قیمت صندلی های ماشین کودک

۱۱۳ بازديد
صندلی ماشین کودک نی نی وب یک سیستم استاندارد بین المللی برای نصب صندلی های کودک در اتومبیل است. ایده این است که اتومبیل ها در سراسر جهان دارای نقاط اتصال یکسانی هستند و به صندلی ها اجازه می دهد به راحتی در جای خود قفل شوند.
این روش جایگزین عمل معمول است که باید کمربند ایمنی را از طریق صندلی ماشین کودک ببندید ، که اشتباه گرفتن پیچیده تر و آسان تر است.
صندلی های کودک i-Size به گونه ای طراحی شده اند که با نی نی وب سازگار باشند-در حالت ایده آل ، همه صندلی های کودک i-Size باید در همه اتومبیل های نی نی وب قرار گیرند. متأسفانه ، هنوز چنین نیست. بسته به سن خودرو و محل آن ، نی نی وب هنوز هم می تواند متفاوت باشد.
اگر در مورد نی نی وب اتومبیل خود یا نحوه بستن نوزاد به صندلی ماشین گیج شده اید ، می توانید خدمات مناسب را از خرده فروش خود رزرو کنید. به طور خلاصه ، قبل از خرید سعی کنید. اگر در دسترس نیست ، شاید ارزش بررسی شوراهای محلی یا موسسات خیریه ای را داشته باشد که لوازم صندلی ماشین کودک ارائه می دهند.
اگر فکر می کنید کودک شما ممکن است به زودی برای صندلی خود بزرگ شود ، مراقب صندلی های ماشین باشید که بهتر طراحی شده اند تا با رشد کودک هماهنگ شود. لوازم جانبی نی نی وب گروه های 0 ، 1 و 2 صندلی کودک را با تنظیم ارتفاع ارائه می دهد ، بنابراین دوام بیشتری خواهند داشت.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.