معرفی بهترین صندلی های ماشین کودک

۱۱۱ بازديد
هنگام سفر با نوزادان ، کودکان نوپا و/یا کودکان ، سعی کنید یک صندلی ماشین یا صندلی تقویت کننده که بیشتر شبیه به صندلی شما است اجاره کنید. موارد زیر را در نظر داشته باشید تا مطمئن شوید که ایمن ترین و مناسب ترین صندلی را برای کودک کوچک خود انتخاب کرده اید.
از میزان فضای خود آگاه باشید - اگر در محل مقصد خود برای اجاره اتومبیل رزرو می کنید مطمئن شوید که فضای کافی در صندلی عقب برای نصب صندلی اتومبیل وجود دارد که قصد اجاره آن را دارید. ممکن است یک پایه بزرگ در صندلی عقب یک ماشین کوچک قرار نگیرد.
شما باید خود صندلی ماشین را نصب کنید - همه ارائه دهندگان کیفیت موظفند دفترچه راهنمای صندلی خودرو را که شامل دستورالعمل نصب است به مشتریان ارائه دهند اما (به دلایل مسئولیت) اجازه نصب صندلی ایمنی برای مشتری را ندارند. دستورالعمل های اساسی نیز معمولاً روی صندلی ماشین به عنوان یادآوری/راهنما چاپ می شود. لطفاً برای اطمینان از نصب صحیح صندلی که اجاره می دهید ، همیشه به دفترچه راهنمای کاربر مراجعه کنید. اطمینان حاصل کنید که کمربند ایمنی خودرو نیز به درستی بسته شده است. اگر بخواهید کسی نصب شما را دوباره بررسی کند ، می توانید یک تکنسین ایمنی مسافر کودک (CPST) را در نی نی وب پیدا کنید.
اطمینان حاصل کنید که صندلی اندازه مناسب را انتخاب کرده اید انتخاب صندلی ایمنی مناسب برای قد و سن نوزاد می تواند کمی گیج کننده باشد. در قسمت بالا ، ما سه نوع اصلی صندلی ماشین و مواردی که بیشتر برای آنها استفاده می شود را بیان می کنیم. لطفاً برای دریافت قوانین و دستورالعمل ها به ایالت خود (یا ایالتی که به آن سفر می کنید) مراجعه کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.